FANDOM

Zhane jest Srebrnym Rangersem (ang. Silver Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Power Rangers w kosmosie.

BiografiaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Zhane jest człowiekiem z planety KO-35 oraz najlepszym przyjacielem Androsa, z którym zna się od dzieciństwa. W przeciwieństwie do swojego kolegi Zhane posiada nieco wesołą osobowość i tylko on potrafił go rozśmieszyć. Ponadto również dysponuje umiejętnością telekinezy, co zademonstrowano w kilku odcinkach.

Zhane i Andros od zawsze marzyli o zostaniu Power Rangersami. Po pewnym czasie od chwili porwania siostry Androsa - Karone - obydwaj zrealizowali swoje marzenia, a Zhane stał się Srebrnym Rangersem. Dwa lata przed akcją serii w kosmosie podczas ataku Ciemnego Widma na KO-35 Andros walczył z potężnym monstrum, które zdobyło nad nim przewagę i gdy przygotowało się do zadania mu ostatecznego ciosu, Zhane bez chwili wahania przyjął atak na siebie. Niestety rany, jakie odniósł, były bardzo poważne, przez co Andros postanowił umieścić go w komorze kriogenicznej i czuwać nad nim póki nie wyzdrowieje. To właśnie sytuacja Zhane'a była powodem początkowej niechęci Androsa do współpracy z Rangersami z Ziemi, gdyż nie chciał, by spotkało ich to samo.

W kosmosieEdytuj

Srebrny RangerEdytuj

Kosm-s

Kostium Rangersa

Zordy

Uzbrojenie

Zobacz też Edytuj