FANDOM

Zeo Megazord był pierwszym Megazordem Zeo Rangersów. Powstawał on z połączenia pięciu Zeozordów (ang. Zeozords), które zostały stworzone przez Billy'ego.

ZeozordyEdytuj

Zeozordy stanowiły pierwszą grupę Zordów, która pojawiła się w serii. Zostały one stworzone przez Billy'ego z pozostałości po poprzednio używanych Zordach. Ich wygląd jest oparty na mitologicznych stworzeniach lub figurach. Podobnie jak inne Zordy Zeo Rangersów nigdy nie uległy zniszczeniu.

Zeozord IEdytuj

Prz-zd-zeozord1

Zeozord I

Zord Zeo Rangersa I wyglądem przypominający statuę Moai z Wyspy Wielkanocnej. Posiada on potężne działo laserowe oraz wyrzutnie rakiet, po pięć z każdej strony. Jest zazwyczaj ciągnięty przez Zeozorda III. Tworzy on prawą nogę Zeo Megazorda.

Zeozord IIEdytuj

Prz-zd-zeozord2

Zeozord II

Zord Zeo Rangersa II wyglądem przypominający japońską figurę Dogu. Posiada on na szczycie dwa małe działka oraz dwa działa po bokach. Jest zazwyczaj ciągnięty przez Zeozorda IV. Tworzy on lewą nogę Zeo Megazorda.

Zeozord IIIEdytuj

Prz-zd-zeozord3

Zeozord III

Zord Zeo Rangersa III przypominający wyglądem sfinksa lub lwa ubranego w egipską chustę nemes. Jego bronią są jego kły oraz dwa działka laserowe na czubku głowy. Służy za ciągnik Zeozorda I Tworzy on tors i ręce Zeo Megazorda.

Zeozord IVEdytuj

Prz-zd-zeozord4

Zeozord IV

Zord Zeo Rangersa IV przypominający byka. Atakuje on wroga błyskawicami wystrzeliwanymi z końcówek rogów a także naciera na niego lub miażdży go nogami. Służy za ciągnik Zeozorda II. Tworzy on górną część nóg i talię Zeo Megazorda.

Zeozord VEdytuj

Prz-zd-zeozord5

Zeozord V

Zord Zeo Rangersa V przypominający feniksa. Jako jedyny z Zeozordów potrafi latać. Tworzy on głowę Zeo Megazorda.

Formacja, umiejętności i uzbrojenieEdytuj

Sekwencja połączenia wygląda następująco. Zeozordy I i II odczepiają działa umiejscowione na ich górach. Następnie tylna część Zeozorda IV wsuwa się do przodu, zaś tył Zeozorda III rozdziela się tworząc ramiona. Po tym Zeozordy III i IV łączą się, zaś nogi tego ostatniego lądują w Zeozordach I i II. Następnie Zeozord V składa się ujawniając głowę i w ten sposób ląduje w Zeozordzie III. Po utworzeniu głównej części Megazorda na jego głowie pojawia się jeden z pięciu hełmów.

Zeo Hełmy BojoweEdytuj

Unikatową cechą Zeo Megazorda jest możliwość ubrania jednego z pięciu hełmów, każdego pochodzącego od innego Zeozorda. Podstawowym jest Zeo Hełm Bojowy V. Jeśli Megazord zmieni hełm, wówczas jest pilotowany przez odpowiedniego Rangersa.

Zeo Hełm Bojowy I: Tryb Armaty Edytuj

Hełm ten powstaje z głowy Zeozorda I. Posiada on potężną armatę na środku czoła, z której wystrzeliwuje potężną kulę energii.

Zeo Hełm Bojowy II: Tryb Rakiety Edytuj

Hełm ten powstaje z głowy Zeozorda II. Wyposażony on jest w dwa szybkostrzelne działka laserowe po bokach hełmu. W kosmosie może je wykorzystywać jako napęd rakietowy.

Zeo Hełm Bojowy III: Tryb Piramidy Edytuj

Hełm ten powstaje z tylnej części głowy Zeozorda III. Daje on Megazordowi moc telekinezy. Umożliwia on też strzelanie niebieskim laserem.

Zeo Hełm Bojowy IV: Tryb Grawitacji Edytuj

Hełm ten stanowi głowa Zeozorda IV. Dzięki niemu może neutralizować pole grawitacyjne. Może też emitować pioruny z końców rogów, jak i szarżować na wroga jak byk.

Zeo Hełm Bojowy V: Tryb Wojownika Edytuj

Podstawowy hełm Zeo Megazorda pochodzący z dolnej części ogona Zeozorda V. Dzięki niemu Megazord może używać szabli, która jest jego ostateczną bronią.

Zobacz teżEdytuj