FANDOM

Xander Bly jest Zielonym Mistycznym Rangersem (ang. Green Mystic Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów serialu Power Rangers Mistyczna Moc.

Historia Edytuj

Xander jest Australijczykiem, który przeprowadził się do Stanów Zjednoczonych. Kiedy przybył po raz pierwszy, był bezlitośnie zastraszany o swój akcent i często był skazywany na ostracyzm. W związku z tym rozumie i sympatyzuje z samotnikami. Lubił jeździć na deskorolce i lubi się popisywać, wykorzystując swój czarujący uśmiech na swoją korzyść, ilekroć jest to możliwe. W obliczu kłopotów, Xander zawsze będzie starał się wyrwać z tego, co nie zrobiło nic, aby faza jakichkolwiek nadprzyrodzonych stworzeń.

Pracując w Sklepie Muzycznym , Xander jest bardziej prawdopodobne, że przypisuje pracę innym Rangersom, a nie pracuje sam. Jego nadmierna pewność siebie i ego wielokrotnie grozili mu, ale zazwyczaj przyznaje, że w końcu się myli.

Kiedy uświadomił sobie duży pryszcz na końcu nosa, Xander poczuł, że jego "idealny profil" zostanie całkowicie zmniejszony. Później zabrał Clare z uszkodzonego Mikstury Perfection, by przywrócić mu nos. Choć pozbył się pryszcza, zaczął zamieniać się w drzewo. Dzięki pomocy Vidy i Clare udało mu się przywrócić mu ludzką postać.

Xander ma problemy z podążaniem za technikami treningowymi Daggerona . Rycerz Solaris wysyła go i Rangersów do wymiaru Shalifaru na misję szkoleniową bez morszczerów, aby znaleźć bilet na powrót do domu.

Xander i Rangersi zostają uwięzieni w alternatywnej rzeczywistości, w której Rangersi nigdy nie istnieli. Udają się do Trybunału Magii o pomoc, a później rozwiązali wszystko i zdobyli nową zbroję.

Po ostatecznej walce z Mistrzem Xander został awansowany na menedżera Sklepu Muzycznego Tobiego .

Przyjaciele Edytuj

  • Nick Russel
  • Chip Torn
  • Vida i Medison Rocca
  • Phineas
  • Leelee