FANDOM

Vida Rocca jest Różowym Mistycznym Rangersem (ang. Pink Mystic Ranger) oraz jedną z głównych postaci serialu Power Rangers Mistyczna Moc. Jest siostrą Madison .

Biografia Edytuj

Vida była gotowa zaakceptować jej przeznaczenie i magiczne moce.

Vida zostaje zamieniona w wampira i służyła Necrolai , dopóki Chip nie był w stanie przypomnieć jej, kim jest i złamał zaklęcie.

Vida i Rangersi zostają uwięzieni w alternatywnej rzeczywistości, w której Rangersi nigdy nie istnieli. Udają się do Trybunału Magii o pomoc, a później rozwiązali wszystko i zdobyli nową zbroję.

Pod koniec serii Vida najwyraźniej pozbyła się niechęci do koloru różowego, z różowymi włosami w niektórych scenach (czasami magicznymi włosami), a na koniec zabarwiła wszystkie włosy na taki kolor .

Osobowość Edytuj

To bardzo ironiczne, że Vida jest Różowym Strażnikiem, ponieważ nie znosi koloru różowego (z uwagi na fakt, że jej włosy mają białe / srebrne grzywki). Vida uwielbia być DJ'em w Sklepie Muzycznym Tobiego i często jest kręcona przez swoją siostrę. Chociaż jest bardziej chłopczycą i zazwyczaj oznacza biznes, jest nadal uprzejma i hojna - broniła swojej siostry, gdy Madison została oskarżona o wycofanie się, a ona chroniła Chipa przed łobuzami, gdy byli w szkole .

Rodzina Edytuj

Przyjaciele Edytuj