FANDOM

Udonna- żona Leanbowa , matka Bowena .

Rodzina Edytuj

  • Leanbow - mąż
  • Nick Russell / Bowen - syn
  • Niella - siostra , zmarła
  • Clare - siostrzenica

Przyjaciele Edytuj

  • Daggeron

Historia Postaci Edytuj

Udonna jest potężną i utalentowaną czarodziejką, której ludzie walczyli w Wielkiej Bitwie przeciwko Morlokom , która zakończyła się wraz z wrzuceniem Morloków do Zaświatów . Jej starsza siostra była potężną czarodziejką zwaną Strażnikiem Bramy, której starania o zamknięcie bramy do Podziemia ostatecznie zakończyły jej życie.

Kiedy trzęsienie ziemi złamało pieczęć i uwolniło Morloków w dniu dzisiejszym, zrekrutowała pięciu Mystic Rangers i dała im ich moc. Jako udana czarodziejka, Udonna mogła stać się Białą Mistyczną rengerką. Została jednak pokonana w bitwie przez Koragga, Rycerza Wilka , który zabrał jej różdzke sniegu .Bez swojego Różdzki Śniegu jako broni Rangera, Udonna nie był w stanie się zmienić.

Udonna ponownie spotkał się z Daggeronem i Jenji . Niestety, Leanbowa i Bowen nigdzie nie można było znaleźć. Dzięki Phineasowi dowiedziała się, że Bowen był gdzieś w ludzkim świecie, gdzie zabrał go, by był bezpieczny podczas wojny.

Kiedy Rangersi zostali schwytani przez Władcę , Udonna rzuciła mroczne zaklęcie, aby wyruszyć, aby ich uratować, powodując, że straciła całą swoją magię.

Udonna odkryła, że Nick był rzeczywiście Bowenem, a Koragg także Leanbowem. Wyruszyła w podróż, teraz jako śmiertelny człowiek, aby znaleźć Leanbowa, a Clare udziela magicznej pomocy.

Kiedy Udonna i Clare dotarli do jeziora Lament, zostali skonfrontowani z Hekatoidem, który powalił Clare nieprzytomną i porwał Udonnę, i rzucił na nią urok, aby stracić przytomność.

Pozostali Rangersowie próbowali poradzić sobie z Hekatoidem, ale okazało się bezużyteczne, kiedy ukradł ich moc. W tym czasie Leelee, Clare i Phineas wkradli się do Zaświatów, aby uratować Udonnę. Podczas gdy oni nie mogli jej pomóc, Leelee stworzyła Snow Staff, skradzioną matce, a trio użyło go, by ożywić Udonnę. Udonna, teraz zmaterializowana i przywrócona jej magia, pojawiła się ponownie w Briarwood, a sześciu Rangersów połączyło siły, by raz na zawsze pokonać Hekatoid.

Jakiś czas później Udonna miał astralną projekcję znalezienia Leanbowa w Zaświatach. Tam znalazła go nieprzytomnego i wykorzystała moc swojej Śnieżnej ródżki, by go ożywić. W finale osobiście walczyła ze Sculpinem, chociaż starała się z nim rozmawiać i obie zostały wysłane do Zaświatów, jednak Udonna został uratowana przez Necrolai i Itassis. Pomagała innym Rangersom w zniszczeniu Mistrza. W końcu Udonna pojechała z mężem i synem na motocyklach, aby odwiedzić przybranych rodziców Nicka.