FANDOM

""Deka Zielony!" ("デカグリーン!" Dekaguriin!)"
―Prezentacja przed walką[src]

Sen'ichi Enari (江成仙一 Enari Sen'ichi), pseudonim Sen-chan (センちゃん Sen-chan) jest Deka Zielonym (デカグリーン Dekaguriin, Deka Green) i jednym z Dekarangersów.

BiografiaEdytuj

Sen-chan to mózg ziemskich Dekarangersów posiadający zadziwiającą umiejętność dokładnego rozpracowywania zagadek. Najdziwniejsze jest to, że robi to najlepiej stojąc na rękach, co nazywa "Pozą Myślącą". Sen-chan urodził się w biednej rodzinie jako jeden z siedmiorga rodzeństwa. Ma klaustrofobię, ponieważ w dzieciństwie wpadł do studni, z której wydostać pomógł mu się pewien policjant. To zainspirowało go do wstąpienia do policji i pomagania innym. Z charakteru jest bardzo spokojną i sympatyczną osobą, jednak potrafi być straszny jeśli zostanie poważnie zdenerwowany. Jeśli jest na czymś skupiony, nic nie jest w stanie go powstrzymać. Posiada ponadto dość dużą siłę fizyczną i jest zdolny podnieść samochód niczym sztangę. Wydaje się posiadać uczucia do Umeko, ale nie okazuje tego do odcinka 46. W filmie Magiranger vs. Dekaranger był z nią umówiony na randkę, o czym kompletnie zapomniał.

Sen-chan pracował w SPD jeszcze zanim zaprojektowano Deka Kombinezony jako wspólnik Gyoku Rou, z którym często się kłócił. Ten jednak gdy przybył do Deka Bazy w odwiedziny nie rozpoznał Sen-chana, czym zdenerwował go do tego stopnia, że dostał pięścią w twarz od Umeko.

Deka ZielonyEdytuj

Spd-zi

Kostium

Uzbrojenie

Dekamaszyna

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ksywka jest nawiązaniem do rodzaju zielonej herbaty - sencha (煎茶).
  • Nazwisko Sen-chana nawiązuje do Ellery Queen, pseudonimu używanego przez dwóch amerykańskich pisarzy Frederika Dannaya i Manfreda Lee.

Zobacz teżEdytuj