Power Rangers
Advertisement
""Płomienny Awanturnik! Bouken Czerwony!" ("熱き冒険者 ボウケンレッド!" Atsuki boukensha Boukenreddo!)"
―Prezentacja przed walką[src]

Satoru "Szef" Akashi (明石暁 Akashi Satoru) - jest Bouken Czerwonym (ボウケンレッド Boukenreddo, Bouken Red) i liderem Boukengersów.

Biografia[]

Boukenger[]

Satoru OOgf.jpg

Satoru jest szefem Boukengerów i Ognistym Podróżnikiem. Pilotując Gougou Ciężarówkę i Gougou Komandora koordynując drużynę ze spokojną miną i ogniem, walcząc z kluczowym Królem Ryuuwonem z klanu Jaryuu.entuzjastyczny poszukiwacz poszukiwaczy znanych jako „Nieśmiertelny Kieł”, tragiczna śmierć jego partnerów Kyoko i Shirou w płonącej grze opartej na odkupieniu na emeryturę przez zmodyfikowaną firmę SGS. Mówi „Atak!” i jednocześnie pstryka palcem na końcu każdego polecenia, którego dotyczy. Odnosi się do innych Bokengerów poprzez ich kolory, ku irytacji Masumiego.

Napełnił się zwątpieniem w Zadaniu 4 po tym, jak pojazdy Go Go 1~5 zostały zakopane pod lodem w głębokiej szczelinie, a wynikające z tego cierpienia jego kolegów z drużyny wywołały w nim wspomnienia o Kyoko i Shirou. Potrzeba było jego potężnej siły woli, aby kontrolować podatne na przeciążenia wiertło GoGo i zapobiec powtórzeniu się historii.

Sakura & Satoru rgb.jpg

Satoru był kiedyś wielkim fanem pism Jimona Kagawy o bohaterach. Jest stałym rywalem Ryuuwona i wziął Ragi,człowieka, którego Ryuuwon przekształcił w Złego Smoka, pod swoją opiekę i otrzymał "Największą Przygodę" podczas przywracania Wodnej Metropolii. Podczas wydarzeń z filmu Boukenger, Satoru spotkał swojego ojca Kouichiego , z którym ostatecznie uregulował swoje sprawy. Satoru otrzymał propozycję opuszczenia Boukengersów i dołączenia do SGS Rescue, ale odmówił, ponieważ lubi mieć własne przygody. Zamiast tego dał Eijiemu urządzenie GoGo Zmieniacza.

Satoru czasami odchodził sam, by znaleźć Previous lub chronić swoich towarzyszy. W Zadaniu 10-11 pozwolił Ryuuwonowi i arcykapłanowi Gajah zabrać ze sobą DaiBoukena na tajną wyspę, na której SGS przechowywał Manuskrypt Leona Giordana.

Satoru & Eiji.jpg

W Zadaniu 42, kiedy większość pojazdów GoGo została uszkodzona przez Wściekłego Boga Demona Gaia i nowego homunculusa Wielkiej Bestii Rei,wziął SirenBuilder, ponieważ Eiji w tym czasie był zamrożony w kamieniu i nigdy nie był używany, aby zatrzymać kontrolowanego przez Questera Homuculusa. Jego prawdziwym zamiarem było zdetonowanie SirenBuildera, gdy Homunculus się trzyma, ale wszyscy przybyli na czas, aby powiedzieć Satoru, że są drużyną i nie mogą zrobić wszystkiego sami. Po raz ostatni walczył z Ryuuwonem, tylko po to, by dzięki DaiKenjinowi Zubaanowi przetrwać zniszczenie Bank Previousa.Następnie podążył za Desperado w zmodyfikowanym DaiVoyagerze.

Sześć miesięcy po ostatecznej bitwie z Gajah, Satoru opuścił zespół Boukengersów,aby podjąć nową przygodę, zabierając w kosmos godnego kosmosu GoGo Voyagera,aby walczyć w kosmosie z Precious.Chociaż był zaskoczony przez Sakura poszła za nim i najwyraźniej zupełnie nie miał pojęcia o jej prawdziwych intencjach.

Gekiranger[]

Satoru & Sakura Geki.jpg

Na początku filmu, kiedy Sakura jest opętana przez Pachacamaca,Satoru jest zmuszony pomóc mu w zdobyciu dwóch klejnotów, których potwór potrzebował do odzyskania mocy. Gdy Sakura zostaje uwolniona, Satoru pomaga swojej drużynie i Gekirangersom w pokonaniu Pachacamaca.

Pod koniec filmu Sakura zwraca się do niego po imieniu.To wskazuje, że ich związek rozwinął się po finale serii,za co są drażnieni przez innych Boukengerów.

Gokairanger[]

Legendarna Bitwa[]

Kilka lat później Satoru walczył nie tylko z własną drużyną, ale z każdym istniejącym Rangerem Sentai, przeciwko Imperium Zangyack, które zaatakowało Ziemię w Wielkiej Bitwie.Po walce z setkami Gorminów i ich dowódców Zgormin,Tsuyoshi Kaijou zauważył zbliżającą się do nich flotę i zebrał wszystkich Rangersów razem i wydał im rozkaz poświęcenia swoich mocy, aby zniszczyć armadę pierwszej inwazji. Po Wielkiej Bitwie,Satoru, wraz z Sakim , jest tym, który informuje Goseigerów, że zniszczyli pierwszą inwazję Zangyack.

199 Bohaterów Wielka Bitwa[]

Vlcsnap-2012-06-28-12h32m56s35.jpg

Podczas bitwy z Królem Czarnego Krzyża, Satoru udzielił Gokaigerom Większej Mocy Boukenger.

Serce Poszukiwacza[]

Satoru pojawił się w 21 odcinku Gokaiger.Ponieważ Boukengersi wspierają zbieranie cennych przedmiotów z przygód – tak jak w przypadku piratów Akaki i kluczy Rangersów – zaczyna od zapewnienia Gokaigersów ,że że jego drużyna nie będzie próbowała odzyskać ich Kluczy. Następnie prosi Gokaigerów o pomoc w odzyskaniu „Serca Hadesu (黄泉の心臓 Yomi no Shinzō)”, potężnego cennego skarbu. Podczas misji Satoru nauczył Marvelousa, że ma serce poszukiwacza przygód. Pod koniec odcinka Satoru wspomina Aka Czerwonego zastanawiając się, czy to dla niego najlepsze.

Pożegnanie Kosmicznych Piratów[]

Po ostatecznej porażce Zangyack, Marvelous zwrócił Klucze Rangersów ich pierwotnym właścicielom. Zakłada się, że Satoru i reszta jego drużyny odzyskali swoje moce.

Super Hero Taisen[]

Dimensional wall Abaranger Hurricaneger Boukenger Magiranger% 2C Dekaranger.jpg

Satoru, wraz ze swoim zespołem wśród większości bohaterów Super Sentai, został złapany w incydencie „Super Hero Taisen”, w wyniku którego drużyny Super Sentai i Kamen Jeźdźcy połączyły siły, by pokonać obu. Dai-Zangyack i Dai-Shockera. Podczas ostatecznej bitwy jest widziany walczący z Kiaido i Armadillo Orphnoch.

Super Hero Taisen Z[]

Boukengersi w Super Hero Taizen Z

Pięcioosobowy zespół Boukengersów był częścią sił Sentai i Jeźdźców dowodzonych przez Aka Rangera i Kamen Jeźdźca ,którzy przybyli , aby pomóc Sentai i Jeźdźcom z ostatnich lat, którzy zostali przytłoczeni przez wskrzeszoną armię potworów z Kosmosu Syndykat Zbrodni MadouIcon.Połączone siły superbohaterów były w stanie odwrócić losy armii Madou. Ustawili się w szeregu i używali różnych ataków kończących, aby zniszczyć wskrzeszone potwory.

Po tym, jak Król Demonów został zniszczony, a bitwa w końcu dobiegła końca, Boukengersi pojawili się na klifie wraz ze wszystkimi innymi bohaterami, którzy pojawili się, aby pomóc, aby pożegnać się z bohaterami ostatnich lat przed ich odejściem.

Zyuohger vs. Ninninger[]

Satoru i 38 Sentai Czerwonych Wojowników

Satoru pojawił się jako część konferencji pierwszych 38 Czerwonych,kierowanych przez Czerwonego Jastrzębia,który zwrócił się o pomoc do Ninningersów i Zyuohgersów ,gdy większy panteon Super Sentai interweniował, by uratować ich przed porażką z rąk tytanicznego Gillmardy.zmocnienie Kombinacji Nin Shuriken w celu utworzenia Wild Tousai Shuriken King, pierwszych 38 Super Sentai dalej nasyciło swoich następców mocą wykonania Zyuoh Ninnin Super Sentai Burst, niszcząc Gillmardę połączoną mocą wszystkich 40 Super Sentai.

Super Sentai Najsilniejsza Bitwa[]

Satoru dołączył do Super Sentai Najsilniejszej Bitwy jako członek drużyny przywódców.Nie wiadomo, czy brał udział w którymkolwiek z meczów, ale jego drużyna przegrała trzecią rundę z drużyną sztuk walki.

Zenkaiger[]

Satoru z Geartlinger

Satoru wraz ze swoim poprzednikiem i następcami Sentai Czerwonymi Wojownikami pojawił się, aby pomóc Zenkaigersom.

Final Kai![]

Satoru był jednym z siedmiu Rangersów, którzy pojawili się przed Kaito w wizji, aby pokazać mu, że przywódcy drużyn mogą być biali – lub w dowolnym kolorze – w przeciwieństwie do tradycyjnej czerwieni.

Osobowość[]

Mimo że głównie jest spokojny i powierzchowny,Satoru faktycznie ukrywa w sobie gorącą krew. Dowodem na to jest, gdy po prostu katapultował Masumiego i Natsuki do wiadra Go Go Ciężarówki i wyniósł ich oraz całą wannę ziemi i żwiru na pełnym gazie ze świątyni Gordom przed zrzuceniem całego ładunku po całkowitym zatrzymaniu. Jest również nieświadomy silnie sugerowanych uczuć Sakury do niego,ponieważ jest pracoholikiem.

Wśród Boukengersów najbardziej kocha przygody Satoru. Do tego stopnia, że przyznał, że nie zostałoby mu nic bez przygód,które czynią go tym, kim jest. Satoru przyznał się do tego w Zadaniu 32 po tym, jak nie zdał egzaminu wstępnego do Szkoły Przygód, co później okazało się pomieszaniem wyników testu.Satoru uwielbia też podejmować ryzyko i robić wszystko, co wywołuje dreszczyk emocji. Jest to również powód, dla którego w finale wyruszył w kosmos, mimo że Masumi i Eiji sprzeciwiali się tej decyzji, twierdząc, że jest to zbyt niebezpieczne i lekkomyślne.

Rodzina[]

Formy[]

Kostium

Uzbrojenie

  • Accellular
  • Survibuster
  • Scope Shot
  • Bouken Bou
  • Acceltector
  • Dual Crusher

Gougou Wehikuły

  • Gougou Ciężarówka
  • Gougou Samolot
  • Gougou Komandor

Ciekawostki[]

  • Na początku Satoru miał mieć na imię Caine.
  • Satoru na 175 cm wzrostu ,a jego grupą krwi jest A.
  • W Gokaiger został usunięta scena z nim w Legendarnym Shifcie.

Zobacz też[]

Advertisement