FANDOM

"Skoro nie mogę rządzić teraźniejszością, to będę rządzić PRZESZŁOŚCIĄ!"
―Plan Ransika[src]
"Mówiłem ci, panienko - przyszłość jest pełna niespodzianek."
―Do Jen po wydostaniu się z rąk Time Force.[src]
"A więc nie powiedzieli ci, kim jestem i co tu robię. Masz teraz trochę czasu, więc powiem ci wszystko o tych NIEWINNYCH ludziach... Po dwudziestu latach badań doskonałość genetyczna została nareszcie odkryta. Niedługo później każdy spróbował tego zadziwiającego naukowego sukcesu. W roku 3000 każde nowo narodzone dziecko miało idealne DNA ze wszystkimi idealnymi cechami, jakich pożądali jego rodzice - żadnych wykrzywień, żadnych chorób. Ale pewnego dnia coś poszło nie tak. Nauka to tajemnicza rzecz. Każdy organizm ma głęboki instynktowny bodziec - chęć przetrwania... Na świecie, który marzył o idealnym DNA, narodził się koszmar - MUTANT. Niestety przyszłość nie przepada za niedoskonałością. Byłem odrzutkiem ignorowanym przez innych. Zebrałem więc inne odrzucone istoty tworząc gang kryminalistów i zacząłem terroryzować miasto. Mając taką siłę mogłem przejąć władzę nad rokiem 3000 gdyby nie wasze Time Force!"
―Do Wesa o swoim pochodzeniu.

Ransik jest humanoidalnym mutantem pochodzącym z roku 3000 oraz głównym antagonistą serialu Power Rangers Time Force.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Time ForceEdytuj

Wild ForceEdytuj