FANDOM

Power Rangers Zagubiona Galatyka (ang. Power Rangers Lost Galaxy) - amerykański serial, siódmy sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale Fox od 6 lutego do 18 grudnia 1999. Liczył 45 odcinki.

Serial ten jest bezpośrednią kontynuacją Power Rangers w kosmosie, jednakże nie należy do Ery Zordona, która zakończyła się w sezonie poprzednim. W serialu pojawia się po raz pierwszy drużyna Rangersów niezwiązana w praktycznie żaden sposób z poprzednią, a trend ten będzie kontynuowany do dziś.

W Polsce serial ten emitowany był w roku 2009 w telewizji Polsat.

FabułaEdytuj

Akcja serialu ma miejsce niedługo po pokonaniu Zjednoczonego Sojuszu Zła. Ziemianie postanawiają wysłać w kosmos kolonię zwaną Terra Venture, która ma za zadanie zarówno badać Wszechświat aby w przyszłości znaleźć nowe miejsce do egzystencji ludzkości. Ponieważ na kolonii znajdują się zarówno naukowcy oraz żólnierze Sojuszu Galaktycznego (GSA), jak i zwykli cywile, powstało tam miasto stanowiące pewien eksperyment społeczny. Tymczasem planeta Mirinoi została zaatakowana przez siły złego Scorpiusa. Pochodząca z niej dziewczyna Maya wpada do portalu, który przenosi ją wprost na Terra Venture, gdzie trójka oficerów GSA - Kai, Kendrix i Mike - wdarli się w spór z nielegalnym imigrantem o imieniu Leo, który jednocześnie jest bratem Mike'a. Maya przedstawia im sytuację, po czym wszyscy z wyjątkiem Kaia decydują się pójść za nią. Kai postanawia ostatecznie pomóc kolegom za pomocą Astro Megastatku, gdzie spotyka inżyniera o imieniu Damon. Gdy docierają na Mirinoi Maya przekazuje Ziemianom legendę o pięciu Kwazarowych Mieczach, dzięki którym staną się mitycznymi Power Rangersami. Mike, Kai, Damon, Maya i Kendrix wyciągają miecze ze skały, jednak zostają zaatakowani przez żołnierzy Scorpiusa. Niestety Mike wpada w przepaść tektoniczną, jednak przedtem przekazuje swój miecz Leo. Bohaterowie przemieniają się i od tej pory ich zadaniem jest pokonać najeźdźców i uratować zarówno Terra Venture jak i cały kosmos.

RangersiEdytuj

Czerwony Galaktyczny Ranger Leo Corbett
Niebieski Galaktyczny Ranger Kai Chen
Zielony Galaktyczny Ranger Damon Henderson
Żółty Galaktyczny Ranger Maya
Różowy Kosmiczny Ranger Kendrix MorganKarone → Kendrix Morgan
Magna Obrońca Magna ObrońcaMike Corbett

SprzymierzeńcyEdytuj

UzbrojenieEdytuj

ZordyEdytuj

WrogowieEdytuj

MaszynyEdytuj

ObsadaEdytuj

Zobacz teżEdytuj