FANDOM

Power Rangers Furia Dżungli (ang. Power Rangers Jungle Fury) – amerykański serial, szesnasty sezon serii Power Rangers. Premierowo emitowany był na kanale ABC Family od 28 lutego do 3 listopada 2008. Liczył 32 odcinki.

W Polsce serial był emitowany raz. Premierowa emisja rozpoczęła się 1 września 2009 na kanale Jetix (od 19 września Disney XD).

FabułaEdytuj

Dziesięć tysięcy lat temu zły demon Dai Shi został zapieczętowany przez mistrzów kung fu z tajemniczego Zakonu Szpona. Jednakże zło wydostało się z więzów, zaś do jego powstrzymania mistrzowie wybierają trójkę nowych adeptów - Theo, Lily i Jarroda. Niestety Jarrod z powodu swojej arogancji zostaje wyrzucony z Zakonu, a w jego miejsce trafia nowicjusz Casey. Jarrod przypadkowo otwiera skrzynię, w której znajduje się Dai Shi przez co uwalnia go. Demon po zabiciu mistrza Rangersów - Mao - postanawia opętać Jarroda i wskrzesić swoich pobratymców. Casey, Theo i Lily trafiają pod opiekę nowego mistrza - RJ'a, który daje im morfery dzięki którym staną się Power Rangers Furii Dżungli .

Obsada Edytuj

Poniższa lista przedstawia głównych bohaterów serialu Power Rangers: Furia dżungli wraz z nazwiskami odtwórców ról[1].

Rangersi Edytuj

Ranger Postać Aktor
Furia Dżungli Czerwony Ranger Casey Rhodes [Smith (aktor)|Jason Smith]
Furia Dżungli Żółta Rangerka Lily Chilman [Hutchison|Anna Hutchison]
Furia Dżungli Niebieski Ranger Theo Martin [Abella|Aljin Abella]
Furia Dżungli Ranger Wilk Robert „RJ” James [de Lautour|David de Lautour]
Furia Dżungli Ranger Nosorożec Dominic Hargan [Nikolaeff|Nikolai Nikolaeff]

Duchowi Rangersi Edytuj

Ranger Aktor
Furia Dżungli Ranger Słoń [Allpress|Bruce Allpress]
Furia Dżungli Ranger Nietoperz [Driver|Oliver Driver]
Furia Dżungli Ranger Rekin [Gittins|Paul Gittins]

Sprzymierzeńcy Edytuj

Wrogowie Edytuj

  • Jarrod/Dai Shi ([Skinner|Bede Skinner]) - Czarny Lew, dawny uczeń Pai Zhuq, który przypadkowo uwolnił mającego 10 tysięcy lat złego wojownika, Dai Shi, który utknął w jego ciele. Główny antagonista serii.
  • Camille ([Shanahan|Holly Shanahan]) - Zielony Kameleon, wierna wojowniczka Dai Shi.

Zobacz teżEdytuj