Power Rangers
Advertisement
Power Rangers

Power Rangers Dino Furia - jest to dwudziesty ósmy i dwudziesty dziewiąty sezon amerykańskiego serialu Power Rangers .Oparty na japońskim serialu tokusatsu Kishiryu Sentai Ryusoulger.Seria Power Rangers Dino Fury ma składać się z dwóch sezonów liczących łącznie 44 odcinki (22+22). Jest to druga inkarnacja serialu tworzona przez firmę Hasbro oraz czwarta w tematyce dinozaurów i prehistorycznych stworzeń (po Mighty Morphin Power Rangers , Power Rangers Dino Grzmot i Power Rangers Dino Charge).Premiera produkcji odbyła się 20 lutego 2021 roku w Stanach Zjednoczonych, na antenie stacji Nickelodeon.

Fabuła[]

65 milionów lat temu armia rycerzy z planety Rafkon przybyła na Ziemię, aby pokonać armię Sporixów - potworów, które zniszczyły ich cywilizację. Kiedy wydawało się, że ich walka zakończy się klęską, Mistrzowie Transformacji (ang.: Morphin Masters) przekazali im supermoce, tworząc pierwszą drużynę Power Rangers Dino Fury. W czasach współczesnych siły zła uwalniają Sporixy, zaś wybudzony z hibernacji Zayto wraz z nowymi rekrutami musi ponownie ocalić świat przed niebezpieczeństwem

Obsada[]

Rangersi[]

Ranger Postać Aktor
Dino Furia Czerwony Ranger Zayto Russell Curry
Dino Furia Niebieski Ranger Poprzedni Niebieski RangerOllie Akana TBAKai Moya
Dino Furia Różowa Rangerka Poprzednia Różowa RangerkaAmelia Jones TBAHunter Deno
Dino Furia Zielona Rangerka Poprzednia Zielona Rangerka] ► Izzy Garcia TBATessa Rao
Dino Furia Czarny Ranger Poprzedni Czarny RangerJavi Gracia TBAChance Perez
Dino Furia Złoty Ranger Poprzedni Złoty RangerAiyon TBAJordon Fite

Sprzymierzeńcy[]

  • Solon (głos : Josephine Davison) - cyber-dinozaur, mentorka drużyny oraz odwieczna przyjaciółka Zayto. Podczas prehistorycznej walki ze Sporixami została ranna i w celu uratowania jej życia, ówczesni rangersi uczynili z niej pół-cyborga. Przez 65 milionów lat stała na straży centrum dowodzenia oraz zamkniętych Sporixów.
  • Mick Kanic (Kelson Henderson) - mentor drużyny rangersów Ninja Stali. Gościnnie rzybył na pomoc rangersom w odcinku Niezapowiedziany Gość.

Cywile[]

  • Jane (Kira Josephson) - redaktor naczelna BuzzBlast, gdzie pracują Amelia oraz Javi. Postać komiczna.
  • Lani Akana (Shavaughn Ruakere) - doktor archeologii oraz matka Olliego. Jej urządzenia doprowadziły do wytworzenia sygnału przez posągi w Dinohenge, które wskazało złoczyńcom położenie Sporixów.
  • Carlos Garcia (Blair Strang) - surowy strażnik parku Dinohenge w Pine Ridge, ojciec Izzy i ojczym Javiego. Wspiera swoją córkę w karierze sportowej, jednocześnie nie podzielając muzycznych aspiracji swojego pasierba.
  • J-Borg (Victoria Abbott) - android, będący asystentką Jane. Postać komiczna.
  • Pop-Pop (Greg Johnson) - dziadek Amelii, posiadający firmę sprzątającą. Wierzy w przesądy.

Wrogowie[]

Rycerz Pustki Rycerz Pustki
  • Mucus (głos: Torum Heng) - Sporix przypominająca wyglądem grzyb, posiadająca nietypowe zdolności. W przeciwieństwie do innych potworów, nie umie osiągać gigantycznych rozmiarów, ale potrafi przemieniać się w śluz i powracać do pierwotnej postaci.
  • Boomtower (głos: Mark Mitchinson) - robot, będący jednym z pierwszych wynalazków oraz generałów Rycerza Pustki.Jest w stanie wykorzystywać Sporixy w celu zwiększenia swoich własnych mocy.
  • Santaura (Siobhan Marshall)
  • Hengemeny - żołnierze Rycerzy Pustki.

Arsenał[]

Zordy[]

Ciekawostki[]

  • Nazwa serialu miała na początku nazywać się Power Rangers Dino Rycerze,ale kierownictwo produkcji Hasbro ostatecznie zdecydowało się na Dino Furia.
  • Jest to pierwszy sezon o tematyce Dinozaurów , w którym nie ma Rangera o motywie Pterodaktyla.
  • Jest to pierwszy sezon w którym Zielony Ranger jest kobietą.
  • W kwietniu 2021 r. Simon Bennett potwierdził, że serial Dino Furia nie będzie zawierał żadnych odcinków zespołowych pomiędzy obecną drużyną , a Rangersami z poprzednich sezonów , co jest spowodowane CONVID-19. Chociaż Mick Kanic z serii Ninja Stal pojawia się w odcinku 8 , może być to powodem miejsca zamieszkania w Nowej Zelandii aktora grającego Micka.

Zobacz Także[]

  • Kishiryu Sentai Ryusoulger - pierwotni Dino Furia Rangersi.