FANDOM

""Żyję dla miłości Pana Rio, walczę dla miłości Pana Rio. Użytkowniczka Stylu Kameleona Mere!" ("理央様の愛のために生き、理央様の愛のために戦うラブウォリアー。臨獣カメレオン拳使いの、メレ!" Rio-sama no ai no tame ni iki. Rio-sama no ai no tame ni tatakau rabu woriaa. Rinjuu Kamereonken tsukai no, Mere!)"
―Prezentacja przed walką[src]

Mere (メレ Mere) była jedną z wojowniczek Akugaty, która została wybudzona przez Rio, w którym błyskawicznie się zakochała. Była początkowo przeciwniczką Gekirangersów, jednak po pewnym czasie połączyła z nimi siły.

BiografiaEdytuj

Mere jest mistrzynią Stylu Kameleona. Jest zakochana w Rio, który wskrzesił ją 10 lat wcześniej i stara się mu być wierna i oddana do granic możliwości. Niestety on początkowo nie odwzajemnia jej uczuć, a wskrzesił ją dlatego, że posiadała moc równą jemu. Jest okrutna i złowroga. Znęcanie się nad słabszymi sprawia jej przyjemność. Jest odpowiedzialna za plany działania wskrzeszonych Rinshi i może poradzić sobie ze zbuntowanymi podwładnymi. Rywalizuje z Retsu i Ran. Podobnie jak Rio, Mere posiada formę bojową, jednak Rio sądzi, że jest ona mimo to słabsza od jego. Chłopak wykazuje przejawy szacunku do niej z powodu jej wierności. Po wskrzeszeniu Kenma, Mere podejrzewała, że chcą się pozbyć jej i Rio za ciągłe porażki, jednak stała się uczennicą Rageku. Powiedziała Rio, że Sza Fu miał częściowo rację na temat jego niemożności w osiągnięciu Dorinki. Po porażce z Super Gekirangersami, Mere wraz z Rio zostają zdegradowani w Akugacie i postanawiają obalić Maku. Mere spotyka tajemniczego Ronga – mistrza Genjuuken, który powiedział jej, że może pomóc Rio w pokonaniu Maku. Gdy Gekirangersi pokonali Kenma, Rong postanawia ofiarować Rio i Mere nowe moce i przyłączyć ich do Genjuuken, w której Rio stałby się wszechpotężnym Królem Genjuu. Po zamianie Rinki na Genki Mere opanowała Styl Feniksa i stała się Shigenshou. Mimo że przyjęła nową moc, to o możliwość zdradzenia Rio podejrzewała też Ronga. Podczas niefortunnej wpadki San'yo odkrywa jego prawdziwe zamiary i w konsekwencji zostaje przez Ronga zaatakowana. Dwójka zostaje ocalona przez Gekirangersów do których następnie się przyłącza. Rio i Mere niszczą Świątynię Rinjuu. Gdy pokonany Rong wskrzesza się i wchłania ze sobą San'yo, Mere postanawia poświęcić swe życie w ochronie ukochanego i ginie w walce z Rongiem. Niedługo później w zaświatach dołącza do niej Rio. Mere zostaje kilka lat później wskrzeszona wraz z Rio by stawić czoła Zangyack w Bitwie Legend gdzie poświęca swe moce.

Zobacz teżEdytuj

Icon-prjf Juuken Sentai GekirangerIcon-prjf
Gekirangersi
Jan Kandou - Ran Uzaki - Retsu Fukami - Gou Fukami - Ken Hisatsu
Sprzęt
Gekichanger - Gongchanger - Saiblade - Geki Nunchaku - Geki Tonfa - Geki Bazooka - Geki Młot - Geki Wachlarz - Geki Szabla - Super Geki Szpon - Soujuutou
Sojusznicy
Kensei: Sza Fu - Elehan Kinpo - Bat Li - Sharkie Chan - Gorrie Yen - Michelle Peng - Pyon Pyao
SCRTC: Miki Masaki - Natsume Masaki - Gentarou Hisatsu
Gekijuu i Rinjuu
Geki Tygrys - Geki Gepard - Geki Jaguar - Geki Słoń - Geki Nietoperz - Geki Rekin - Geki Goryl - Geki Pingwin - Geki Gazela - Geki Wilk - Saidain
Giganty Juuken: Gekitohja (Geki Słoń Tohja - Geki Nietoperz Tohja - Geki Rekin Tohja - Gekirintohja - Gekitohja Wilk) - Geki Ogień (Geki Rekin Ogień - Geki Słoń Ogień - Geki Nietoperz Ogień) - Saidai-Oh (Saidai Geki Ogień - Saidai Gekitohja - Saidai Gekirintohja
Rinjuuken Akugata
Głównodowodzący: Rio - Mere
Kenma: Kata - Rageku - Maku
Żołnierze: Rinshi - Butoka - Wagataku
Rinjuu: Rin Lew - Rin Kameleon
Rinrinshi: Makirika - Gyuuya - Pięć Jadowitych Pięści (Burako - Kademu - Yamori - Sorisa - Maga) - Muzankose - Nagiu - Rasuka - Ruutsu - Dokariya - Eruka - Tabuu - Maarashiya - Hihi - Pououte - Niwa - Chouda - Tsuneki - Mukoua - Baakaa - Meka
Genjuuken
Członkowie: Rong - San'you - Suugu
Sougenshi: Gouyu - Shiyuu - Haku - Hiso - Dorou - Sojo - Shuen - Kou
PrzeglądDyskusjaEdytuj