FANDOM

Magis (jap. マジス Majisu) był Gosei Zielonym (ゴセイグリーン Goseiguriin, Gosei Green) i jednym z Goseigersów. Pochodził z plemienia Seaick i był partnerem Hyde'a. Zginął przed akcją serialu chroniąc go przed Kurasunigo 5000 Stopni.

BiografiaEdytuj

Gosei-zi

Gosei Zielony

O życiu Magisa wiadomo niewiele. Pochodził on z plemienia Seaick i był kolegą i starszym stażem wspólnikiem Hyde'a. Przed akcją pierwszego odcinka Hyde został zaatakowany przez Kurasunigo 5000 Stopni, który wziął nad nim przewagę i miał zamiar go dobić. Jednakże Magis zdecydował się ochronić partnera i przemieniony przyjął cios na siebie. Aby pokonać Kurasunigo postanowił zrzucić go i siebie do oceanu. Ostatecznie Magis zmarł na rękach Hyde'a w wyniku otrzymanych obrażeń. Śmierć partnera zmieniła charakter Hyde'a, dzięki czemu stał się on bardzo rozważny i chłodno myślący.

CiekawostkiEdytuj

  • W serialu nigdy nie został pokazany wygląd jego hełmu. Przez to wielokrotnie fani sądzili, że kostium Gosei Zielonego to przemalowany kostium Gosei Niebieskiego, zwłaszcza dlatego, że nie ujawniono, jakie zwierzę było jego motywem. Dopiero z chwilą wydania Klucza Gosei Zielonego okazało się, że miał on motyw delfina.
    • Mizuho Nogawa, kaskaderka grająca Gosei Żółtego, wspomniała, że tak naprawdę podczas produkcji istniał hełm Gosei Zielonego, jednak był wykonany bardzo wadliwie, przez co nie pojawił się w serialu.
  • Jeśli Magis przeżyłby walkę z Kurasunigo, najprawdopodobniej dołączyłby do drużyny, czyniąc Goseigersów pierwszą drużyną Sentai, która od początku liczyłaby sześciu członków.
  • W rolę Magisa wcielił się Yousuke Itou, który niegdyś grał Sen-chana w Dekaranger. Czyni to go jedynym aktorem, który grał dwóch różnych zielonych wojowników.