FANDOM

Lucas Kendall jest Niebieskim Time Force Rangersem (ang. Blue Time Force Ranger) oraz jednym z głównych bohaterów Power Rangers Time Force.

BiografiaEdytuj

Lucas Kendall pochodzi z roku 3000, a do roku 2001 przybył wraz z Jen, Katie i Tripem w celu schwytania Ransika. Stara się zachowywać cool, jest cichy, tajemniczy i nieco oschły w stosunku do innych. Posiada kiepskie poczucie humoru. Traktuje Tripa jak młodszego brata, którego często poucza i który uznaje go za idola. Dość dobrze dogaduje się z Wesem, gdyż posiadają podobne dusze. Mimo wszystko Lucas martwi się o swoich towarzyszy i jest gotów ich bronić.

Lucasa interesują trzy rzeczy: swój wygląd, kobiety oraz samochody. W przeszłości był kierowcą rajdowym, jednak odstąpił od tego po tym, jak wpadł w konflikt z prawem. Choć w 3000 roku posiadał prawo jazdy jako jedyny z ekipy, to w 2001 roku musiał wyrobić sobie ten dokument w ówczesnym stylu. W jednym z odcinków przypadkowo zakochuje się w nim Nadira, jednak później przypadek zmienia się w prawdziwe uczucie.

Lucas pojawia się w serii Wild Force wraz z pozostałymi członkami drużyny oraz Ransikiem i Nadirą aby pomóc Wild Force Rangersom pokonać Mutorgi. Nie jest wiadome, czy wrócił do swoich czasów czy został w przeszłości. Pewnym jest, że został chłopakiem Nadiry.

Niebieski Time Force RangerEdytuj

Time-n

Kostium Rangera

Uzbrojenie

Zordy

Zobacz też Edytuj