FANDOM

Katherine Walker jest Żółtym Time Force Rangersem (ang. Yellow Time Force Ranger) oraz jedną z głównych postaci Power Rangers Time Force.

BiografiaEdytuj

Katie Walker pochodzi z roku 3000, a do roku 2001 przybyła wraz z Jen, Lucasem i Tripem w celu schwytania Ransika. Posiada nadludzką siłę fizyczną, która jest najprawdopodobniej efektem pracy jej rodziców w laboratoriach genetycznych. Dzięki temu potrafi unosić ciężkie przedmioty oraz dobrze walczyć wręcz.

Z charakteru Katie jest osobą wesołą, otwartą i miłą dla wszystkich, co czyni ją przeciwieństwem Jen. Jest bardzo uczuciowa i traktuje drużynę jak swoją rodzinę. Szczególnymi uczuciami darzy Tripa, którego często broni i sprawuje nad nim opiekę. Lubi przedrzeźniać Lucasa, podstawiając mu pod twarz lustro lub nawet zaglądając do jego pamiętnika.

Katie pojawia się w serii Wild Force wraz z pozostałymi członkami drużyny oraz Ransikiem i Nadirą aby pomóc Wild Force Rangersom pokonać Mutorgi. Nie jest wiadome, czy wróciła do swoich czasów czy została w przeszłości.

Żółty Time Force RangerEdytuj

Time-zo

Kostium Rangera

Uzbrojenie

Zordy

Zobacz też Edytuj