Power Rangers
Advertisement
Power Rangers

Izzy Garcia - jest Zieloną Dino Furii rangerką i jedną z głównych boharerii serii Power Rangers Dino Furia. Jest przyrodnią siostrą Javiego Garcii.

Histiria[]

Dino Furia[]

Izzy była zadaniem Zayto dla BuzzBlast i spotyka go,Amelie i Olliego,gdy ćwiczyła swoje umiejętności oszczepu, początkowo zdezorientowana zachowaniem Zayto na wzmiankę o tym, że jest rycerzem i nazywa oszczepy „włóczniami” i odmawia wywiadu z nim , dopóki nie udzielił jej rady na temat jej rzutu, a ona akceptuje to.Niestety, wywiad został przerwany, gdy Ollie powiedział Zayto i Amelii o Hotline Rangersach.Później spotyka się ze swoim ojczymem, gdy został wypisany ze szpitala, gdzie spotyka Rangersów i twierdzi ,że jest ich fanką ,a potem dowiaduje się ,że jej przyrodni brat zabrał Kulę Nefrytu, której szukała grupa potworów, i prowadzi Rangersów gdzie Javi idzie.

Javi i Izzy zostają Rangersami.

Izzy przybywa z Rangersami wytrącając kulę z ręki Boomtowera, po czym ucieka z Javim, by się ukryć,ale musieli wyjść gdy Javi zniszczył kulę ujawniając Klucze Czarnej i Zielonej Dino Furii ,które natychmiast zmieniają Javiego i Izzy w Czarnego i Zieloną Rangersów Dino Furii.Po ściganiu Boomtowera i pokonaniu Draknaroka, Javi i Izzy zostali przedstawieni Solon przez Zayto ,która ujawnia swoje czułki. Izzy była później obecna, by zobaczyć jak Javi otrzymuje swoją pracę w BuzzBlast.

Izzy później zaczyna trenować do nadchodzącego wyścigu przełajowego, gdzie trenuje ją kuzynka Lily, a Javi ją obserwuje. Reszta Rangersów przybywa, aby zobaczyć Izzy, gdy przedstawia im Lily, ujawniając, że ta ostatnia ma syndrom CHARGE i jest zdobywcą medalu na Olimpiadzie Specjalnym za zajęcie pierwszego miejsca w wyścigach na torze na 1500 metrów, a także jako trener w jej wyścigu.Kiedy Rangersi wracają do swojej bazy, Solon ujawnia, że udało jej się znaleźć lokalizację Zordów Izzy i Javi'ego,ale ponieważ zostały zakopane pod ziemią na 65 milionów lat, Solon mówi, że zbuduje urządzenie, aby je znaleźć.

Izzy przygotowuje się do wyścigu.

Kiedy Izzy kończy swoje okrążenia, widzi, jak Lily spóźniła się trzydzieści minut. Izzy nie była szczęśliwa widząc spóźnioną Lily, ponieważ wyścig na odbyć się następnego dnia,a jeszcze bardziej zdenerwowała się, gdy ta wyjaśniła, że musi pomóc swojej przyjaciółce Monie zrobić zakupy.Lily powiedziała, że czasami wygrana nie jest tak ważna jak pomoc przyjacielowi, ale Izzy niegrzecznie odpycha Lily i odchodzi. W dniu wyścigu Mona pojawia się obok Izzy i innych Rangersów na wózku inwalidzkim, wyjaśniając, że Lily pomogła jej w sklepie, ponieważ nie była w stanie zabrać rzeczy z górnej półki. Izzy poczuła się po tym winna i chciała przeprosić kuzynkę,ale została wciągnięta na linię startu, gdzie jej rywalka Fern życzy jej powodzenia w sarkastyczny sposób tuż przed rozpoczęciem wyścigu.

Gdy wyścig się rozpoczyna, a Izzy udaje się wysunąć na prowadzenie, pojawia się Bestia Sporiksa, znana jako Podmuch Słony, i staje się gigantyczna. Rangersi dowiadują się o tym, ale inni mówią Izzy, aby skupiła się na wyścigu, podczas gdy oni rozprawiają się z Brineblastem. Gdy Izzy kontynuuje wyścig, Fern dogania ją, ale potyka się o korzeń i wpada do dołu. Izzy postanowiła zejść na dół i pomóc Fern, mimo że straci przewagę po tym, co powiedziała jej wczoraj Lily. Izzy następnie dołącza do wyścigu, tylko po to, by usłyszeć z daleka śmiech Boomtowera. Widzi Boomtowera i Mucusa ,ale kiedy konfrontuje się z nimi ,widzi ,że jej Klucz Dino Furii silnie rezonuje z jej Zordem. Izzy zmienia się i atakuje Boomtowera,ale deklaruje, że jest za późno, zanim odejdzie z Mucusem.

Izzy znajduje Tygryso Zorda.

Gdy reszta Rangersów formuje Megazorda Dino Furii,by walczyć z Brineblastem, Izzy wzywa ich i mówi drużynie, aby zwabić Brineblasta do jej lokalizacji i kazać mu zniszczyć górę zawierającą jej Zorda. Plan działa, gdy potwór niszczy górę i uwalnia Zorda Tygryso Zorda Izzy.Nowy Zord z łatwością obezwładnia Brineblasta swoją zwinnością, zanim Izzy połączy go z Megazordem, tworząc Formację Pazura Megazorda Dino Furii,pokonując Bestię Sporix, chociaż później stracili ją na rzecz Boomtowera.Javi później zachęca Izzy do ukończenia wyścigu nawet jeśli skończy na ostatnim miejscu. Izzy udaje się ukończyć wyścig, a później przeprasza Lily a sposób, w jaki ją potraktowała. Strażnik Garcia również wydaje się mówić Izzy, że jest z niej dumny.

Osobowość[]

Izzy jest ambitna i ma tendencję do rywalizacji w dziedzinie sportowej.Jest bezczelna i ma tendencję do dowcipów lub używania slangu. Izzy troszczy się o swojego przyrodniego brata bardziej niż ktokolwiek inny i zawsze jest przy nim, by go pocieszyć, gdy jest przygnębiony. Nie lubi spódnic, twierdząc, że „spódnice nie są tak naprawdę moją rzeczą”, a nawet zrzuciła spódnicę swojego kostiumu Rangera.

Rodzina[]

  • Carlos Garcia - Ojczym
  • Nienazwana Matka
  • Javi Gracia - Przyrodni Brat
  • Lily - Kuzynka

Formy Rangera[]

{{#tag:tabber| Zielony Dino Furii Ranger=

Zielony Dino Furii Ranger

Zielony Dino Furii Ranger (wersja ze spódnicą)

Jest to podstawowa forma Izzy jako Rangera ,która została jej nadana przez użycie Zielonego Klucza Dino Furii.Opiera się na tygrysie szablozębnym. Kostium pierwotnie miał mieć spódnicę,ale Izzy oderwała ją po pierwszej przemianie z powodu jej osobistej niechęci do spódnic.

Uzbrojenie

  • Morfer Dino Furii
  • Ostrze Chromafurii
  • Klucze Dino Furii

Zordy

  • Tygrysszablozębny Zord

|-| }}

Klucze=

Tryb Elasto

Elasto Dino Klucz pozwala Izzy rozciągnąć swoje ciało i stać się elastycznym, a jako uzbrojenie pozwala jej swobodnie rozciągnąć rękę lub ostrze Chromafurii.

Tryb Sprintu

Sprint Dino Klucz pozwala Izzy stać się szybszą w walce.

Tryb Mięsni

Dino Klucz Mięśni pozwala Izzy zwiększyć jej siłę fizyczną.

Ciekawostki[]

  • Izzy jest pierwszą Zieloną Rangerką , która jest kobietą w uniwersum Power Rangers. Chociaż przed nią były inne Zielone Rangerki ,lecz tylko w japońskim Super Sentai.
  • Izzy jest jedyną Rangerką Dino Furii , która chodzi do liceum , co czyni ją najmłodszą członkinią drużyny.
  • Izzy jest jedyną Rangerką Dino Furii , która w czołówce serialu nie nosi ubrań odpowiadających jej kolorowi Rangera.
  • W przeciwieństwie do poprzednich Rangerek (Trini,Aishy,Mai,Kelsey,Katie i Taylor ,które posiadają męskich odpowiednich w Super Sentai ,Izzy jest pierwszą Raangerką o której wyjaśniono dlaczego w swoim kostiumie nie nosi spódnicy.

Zobacz Także[]

  • Towa - odpowiednik w Super Sentai w serii Ryusoulger
  • Hammie - pierwsza kobieca Zielona Rangerka
  • Luna Kokonoe - pierwsza oficjalna zielona rangerka w Super Sentai
Power nav icon.png Power Rangers Dino Furia Icon-ryusoger.png
Rangersi
Starożytni Dino Furia RangersiZayto - Blue Ranger I - Pink Ranger I - Green Ranger I - Black Ranger I - Gold Ranger I
Dino Furii RangersiZayto - Ollie Akana - Amelia Jones - Izzy Garcia - Javi Garcia - Aiyon
Zieloni Rangersi
Rangersi
TommyAdamCarlosDamonJoelTripCamBridgeXanderZiggyMikeJakeRiley
Matthew CookIzzy Garcia

Drugoplanowi Rangersi
CamilleSłoń Ranger
Zielony Mutant RangerTomZielony Shadow RangerRobo Carlos • • Zielony Cyborg RangerZły Zielony Time Force Ranger
Zły CamOdział A RangerZły Zielony Mistyczny RangerTrek