FANDOM

"Tyrano Ranger, Geki! (ティラノレンジャー、ゲキ! Tiranorenjaa, Geki!)"
―Prezentacja przed walką[src]

Geki (ゲキ Geki) jest Tyrano Rangersem (ティラノレンジャー Tiranorenjaa, Tyranno Ranger) i liderem Zyurangersów. Znany również pod przydomkami Księcia Plemienia Yamato (ヤマト族プリンス Yamato-zoku purinsu) i Wojownika Sprawiedliwości (正義の戦士 Seigi no senshi). Jest również młodszym bratem Buraia - Smoczego Rangersa.

BiografiaEdytuj

Geki jest 24-letnim księciem prehistorycznego plemienia Yamato i odważnym wojownikiem walczącym w imię sprawiedliwości. Jego Bestią-Patronem jest Tyranozaur, zaś do walki używa miecza.

Geki nie znał swojej przeszłości dopóki nie pojawił się tajemniczy i żądny pokonania Zyurangersów wojownik Burai. Została mu ona wyjawiona przez Barzę w odcinku 18. Okazało się, że Geki jest młodszym bratem Buraia, zaś jego prawdziwym ojcem był Czarny Rycerz, który walczył przeciwko i został zabity w pojedynku przez króla plemienia Yamato gdy Geki miał rok. Bezdzietny król zaadoptował Gekiego, lecz nie uczynił tego samego w przypadku Buraia, przez co ten drugi obrał sobie brata za cel zemsty za ojca. Geki pragnął pojednać się z bratem i ostatecznie udaje się mu go pokonać w walce i przeciągnąć na swoją stronę. Niestety ich radosne chwile nie mogły trwać zbyt długo, gdyż Burai skrywał przed nim to, że ma ograniczony czas życia. Kiedy wyszło to na jaw Goushi i Dan postanowili zdobyć magiczną wodę przedłużającą życie, jednak gdy podczas ataku potwora ranny został pewien chłopak Geki i Burai postanowili go chronić. Ostatecznie Burai umarł na rękach Gekiego, co doprowadził drużynę do ogromnego smutku. Ponadto woda, którą Goushi i Dan zdobyli nie dałaby rady go wskrzesić, gdyż już raz został przywrócony do życia. Przed śmiercią Burai ofiaruje Gekiemu swoją broń i Bestię-Patrona - Smokocesarza. Chłopak pogrążył się w smutku, jednak Goushi powiedział mu, że jeśli straci w nim wizję przyszłości, to stanie się kimś złym.

Tyrano RangerEdytuj

Mmpr-armoredred

Tyrano Ranger ze Smoczą Zbroją w odcinku 29

Mmpr-armoredred2

Tyrano Ranger ze Smoczą Zbroją po śmierci Buraia

Bestia-Patron

Uzbrojenie

Zobacz teżEdytuj