Power Rangers
Advertisement
Power Rangers

Ashley Hammond jest drugim Żółtym Turbo Rangersem (ang. Yellow Turbo Ranger) i Żółtym Kosmicznym Rangersem (ang. Yellow Space Ranger) oraz jedną z głównych postaci w Sadze Zordona. Jest dziewczyną Androsa i najlepszą przyjaciółką Cassie Chan.

Biografia[]

Turbo[]

"Za twoje współczucie i uczciwość ,Ashley z dumną wybieram Ciebie na nowego Żółtego Rangera"
―Tanya przekazuje Ashley swoje moce Żółtego Rangera

Ashley jest cheerleaderką w liceum Angel Grove i pomagała przerażonym mieszkańcom Angel Grove dostać się w bezpieczne miejsce podczas jednego z głównych ataków Divatox na miasto. Później Ashley została wybrana przez Tanyę Sloan na nowego Żółtego Rangerka , gdy Tanya skończyła szkołę. Ashley pilotowała Turbo zordem Gwiezdną Wydmą , a później rónież Ratunkowym zordem Gwiezdnym Ścigaczem.

Kiedy Komnata Mocy została zniszczona przez Divatox, a pokonani Power Rangersi otrzymali wiadomość, że planeta Eltar ,dom ich pierwotnego mentora Zordona,została zaatakowana przez siły zła,Ashley i pozostali trzej nowi Turbo Rangersi - T.J. , Carlos i Cassie opuścili ziemię i wyruszyli w komos promem kosmicznym NASADA ,aby ocalić Zordona , pozostawiając walkę ze złem na Ziemi ich przyjacielowi Justinowi.

W kosmosie[]

Ashley,zhane,andros IS.jpg

Ashley i pozostali Turbo Rangersi spotkali Czerwonego Kosmicznego Rangera Androsa na Astro Megastatku ,a wkrótce otrzymali nowe moce ,Ashley stała się Żółtą Kosmiczną Rangerką i pilotowała zorda Mega V4. Kiedy Kosmiczni Rangersi wrócili na Ziemię, z przyjemnością pokazywała Androsowi swoje rodzinne miasto. Odkryła, że Andros posiada zdolność telekinezy.Ashley zaproponowała ,że nauczy Androsa grać w bilarda , jeśli ten nauczy ją telekinezy.Podczas lekcji rozpraszała się, a zatem nigdy nie nauczyła się tej zdolności.

W dniu urodzin Ashley potworowi Body Switcherowi udało się sprawić, że Astronema wyglądała jak Ashley i vice versa. Ashley zdołała uciec, przebrana za Astronemę i ostrzegła innych Rangersów o prawdziwym Astronemie udającej ją.Andros złapał swój morfer,ale miał problem ze stwierdzeniem która z Astronem jest Ashley, gdy pojawiły się dwie Astronemy . Andros wpadł na pomysł gdy ta która Ashley pokazała sekwencję morfowania wiedząc ,że tylko ona i reszta Kosmicznych Rangersów ją znają wiedzą jak aktywować morfery. Ashley wykorzystała to na swoją korzyść i z powrotem odzyskała morfer.

Ashley i Kosmiczni Rangersi podczas ostatecznej bitwy.

Jakiś czas później gdy przyjaciel Androsa Zhane wybudził się ze śpiączki podczas jednego ataku Astronemy , Andros był zazdrosny o Ashley , gdy ta spędzała z nim czas ,ale wkrótce oboje przekonali Androsa ,że są tylko przyjaciółmi.

Podczas ostatecznej bitwy z siłami zła Mrocznego Widma , podczas gdy Andros udał się ratować Zordona , Ashley,TJ,Carlos,Zhane i Cassie walczyli z resztami armii Mrocznego Widma na Ziemi w Angel Grove ujawniając swoją tożsamość mieszkańcom miasta. Kiedy Andros zniszczył Zordona , Ashley i jej przyjaciele stracili swoje moce. To zakończonej bitwie Ashley i jej przyjaciele razem z Androsem,Zhane i Karone wrócili na Ziemię.

Zagubiona Galaktyka[]

Andros & Ashley LG.jpg

Gdy Ashley i pozostali Kosmiczni Rangersi dostali sygnał alarmowy od Alfy 6 o powrocie Psycho Rangersów ,którzy uwolnili się z dysków kart w których Kosmiczni Rangersi ich uwięzili oraz o tym ,że Galaktyczni Rangersi mieli kłopoty . Następnie Kosmiczni i Galaktyczni Rangersi połączyli siły i zniszczyli Psycho Rangersów. Ashley walczyła u boku swojej następczyni Żółtej Galaktycznej Rangerki Mayi.

Później Kosmiczni i Galaktyczni Rangersi ponownie współpracowali gdy dowiedzieli się ,że Psycho Różowa przeżyła i że chce zdobyć Miecz Sawicz. Ashley i jej przyjaciele spóźnili się gdy próbowali powstrzymaćKendrix przed zniszczeniem miecza ,a ta poświęciła własne życie. Po pokonaniu Galaktycznego Sojuszu Zła ,Ashley rozpoczęła związek z Androsem i wróciła na Ziemię.

Dziedzictwo Mocy[]

Ashley została opisana w kronice historii Power Rangers skompletowanej przez Tommy'ego Olivera wkrótce po tym, jak utworzył on nowy zespół rangersów Dino Rangersów. Kronika została znaleziona przez Connera,Kirę i Ethana w Dino Labie.

Super Megaforce[]

Ashley i Kosmiczni Rangersi jako część armii Legendarnych Rangersów.

Ashley powraca jako Kosmiczna Rangerka razem z TJem,Androsem,Carlosem i Cassie jako część armii Legendarnych Rangersów dowodzonej przez Tommy'ego , Zielonego Mighty Mirphin Rangera,aby pomóc Mega Rangersom pokonać Armadę raz na zawsze, walcząc w wielka bitwa przeciwko setkom X Borgów i dziesiątkom Bruiserów.

Rozbita Sieć[]

Ashley w Rozbitej Sieci.

Kiedy Lord Drakkon zmienił linię czasową wszystkie historię Power Rangers zostały podzielone na różne wymiary,Kosmiczni Rangersi nie mają pojęcia o tym że zostali umieszczeni w takim wymiarze. Wkrótce zostają zaatakowani przez Lorda Drakkona. Wtedy Ashley i Kosmiczni Rangersi walczą z Lordem Drakkonem. Podczas walki zostaje zabita przez Drakkona.

Gdy Mighty Morphin Rangersi razem z Jen przywracają linię czasową , Ashley zostaje przywrócona do życia.

Osobowość[]

TLC In+Space.jpg

Ashley jest słodką,życzliwą i członkinią drużyny rangersów. W porównaniu do Cassie jest trochę chłopczycą. Ashley jest optymistką i czasami jest nieco niezdarna ,ale zawsze widzi pozytywną stronę każdej sytuacji. Ashley jest popularna wśród innych dzieci, a jej entuzjazm pozwolił jej dołączyć do różnych klubów w liceum Angel Grove. Jej marzeniem jest zostać projektantką mody. Jest również szczęśliwa i bezproblemowa.

Ashley natychmiast zainteresowała się Androsem. Ich związek rozwijał się przez cały rok, a ona bardzo się nim opiekowała. Jednak kiedy Zhane został obudzony ze śpiączki,spędza czas z Ashley, co wzbudziło zazdrość Androsa, ale Zhane przekonał go, że są tylko przyjaciółmi,a Andros zaprosił Ashley na randkę.

Galeria[]

Formy Rangera[]

Kostium Rangera

Zordy

  • Turbozord Gwiezdna Wydma
  • Ratunkozord Gwiezdny Ścigacz

Uzbrojenie

  • Komunikator
  • Turbo Morfer
  • Auto Blaster
  • Turbo Ostrze
  • Turbo Gwiazdo Kastety
  • Turbo Nawigacja
  • Żółty Turbo Gokart

Kostium Rangersa

Zordy

  • Mega V4

Uzbrojenie

  • Komunikator
  • Astro Morfer
  • Astro Miotacz
  • Gwiezdna Proca
  • Żółta Galaktykolotnia

Ciekawostki[]

  • Na początku Ashley miała być miłością Carlosa co było widać w debiutanckim odcinku w serii Turbo ,ale został ten wątek przerwany.
  • Miała być Różową Rangerką zamiast Cassie.
  • Ashley jest drugą Rangerką w uniwersum Power Rangersów,która jest cheerleaderką zaraz po Kimberly Hart.
  • Ashley i Cassie są jedynymi Turbo Rangersami , którzy zachowali swoje kolory jako Kosmiczni Rangersi w przeciwieństwie do TJ'a i Carlosa.
  • Jest ostatnią Żółtą Rangerką , która ma odpowiednika w Super Sentai tej samej płci. Do momentu pojawienia się Dustina Brooksa w Ninja Storm i Kiry Ford w Dino Grzmot.
  • Hełm w wymarzonym śnie Booma w serii S.P.D. jest pomalowanym hełmem Ashley jako Kosmicznej Rangerki na kolor pomarańczowy.
  • Ashley jest jedyną Żółtą Rangerką , która jest w związku z Czerwonym Rangerem.
  • Relacja Ashley z Androsem jest podobna do Chisato Jougasaki z Kouichirou Endou.
  • Życzliwy i kobiecy charakter Ashley jest przeciwieństwem jej odpowiedniczki w serii Carranger - Natsumi Shinohara , która jest chłopczycą i ma twardy charakter.

Zobacz też[]

  • Natsumi Shinohara - odpowiedniczka Ashley w Super Sentai (jako Żółty Turbo Ranger)
  • Chisato Jougasaki - odpowiedniczka Ashley w Super Sentai (jako Żółty Kosmiczny Ranger)
Żółty Ranger|Żółci Rangersi]]
Identities
TriniAishaTideusTanyaAshleyMayaKelseyKatieTaylorDustinKira
ZChipRonnyLilySummerEmilyGiaCalvinZoey
Trini (Film 2017)JackTerona