<infobox>

 <default>Aisha Campbell</default>
 <title>

 <image>
 
   <label>Płeć</label>

   <label>Sezony</label>

   <label>Kolory</label>

   <label>Rodzinna planeta</label>

   <label>Debiut</label>

   <label>Ostatnie pojawienie się</label>

   <label>Liczba odcinków</label>

   <label>Aktor(ka)</label>

<infobox>

Aisha Campbell była drugim Żółtym Rangersem (ang. Yellow Ranger) oraz jedną z głównych postaci w Mighty Morphin Power Rangers.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Przeszłość[edytuj | edytuj kod]

O przeszłości Aishy nie wiadomo dużo. Dziewczyna pochodzi ze Stone Canyon i ma afrykańskie korzenie. Jest przyjaciółką Rocky'ego DeSantosa i Adama Parka.

Mighty Morphin' sezon 2[edytuj | edytuj kod]

Aisha zadebiutowała w trzyczęściowym odcinku Spotkanie ninja wspólnie z Adamem i Rockym, gdzie przyjechali do Angel Grove na zawody sztuk walk ninja. Trójka gości pierwszy raz zetknęła się z Rangersami, gdy uratowała spadający wózek z dzieckiem ich nauczyciela. Podczas turnieju oglądani przez Rangersów Aisha i reszta pokonali trzech niepokonanych, choć aroganckich zawodników z Angel Grove. Z powodu swych umiejętności trójka została zauważona przez Zedda, który następnie porwał ich i ich nauczyciela a następnie wysłał do Wymiaru Rozpaczy. Na ratunek im przybyli Rangersi, jednak Billy po walce z Wężem Ciemności musiał ściągnąć swój kask, po czym sami zrobili to Kimberly i Tommy. Aisha, Rocky i Adam zauważyli to odkrywając ich tożsamości, jednak zostali przywołani przez Zordona do Centrum Dowodzenia by obiecali, że nikomu ich nigdy nie wyjawią. Po tym wydarzeniu trójka z nieznanych powodów przeniosła się do Angel Grove.

Kiedy Jason, Trini i Zack zostali wybrani do uczestniczenia w konferencji pokojowej w Szwajcarii powstała kwestia zastąpienia ich. Aby przenieść moce na nowe osoby Zordon nakazał Rangersom zdobyć Miecz Światła. Kiedy został on uzyskany Zordon teleportował do Centrum Dowodzenia trzech nowych Rangersów, którymi ku zdumieniu Tommy'ego okazała się być trójka ze Stone Canyon. Aisha zastąpiła Trini jako nowy Żółty Ranger.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]